Általános Szerződési Feltételek
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk. Jelen Ászf. hatálya Szolgáltató weblapján (https://thaimasszazscsillaghegy.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://thaimasszazscsillaghegy.hu/aszf

SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Név: M-home Stúdió Kft.
Székhely: 1033 Budapest, Polgár u. 7. 9/47
Adószám: 26496036-2-41
E-mail: thaimasszazscsillaghegy@gmail.com
Telefonszám: +36 30 222 0345
Számalvezető Bank: OTP Nyrt.
Bankszámlaszám: 11703006-25961696
Cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

A szerződés nyelve: magyar

Tárhely szolgáltató:
FaXuniL Internetszolgáltató és Informatikai Kft.
2220 Vecsés Város u. 2
Telefon: +36 29 355 495
E-mail: info@faxunil.eu

ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1.Hivatkozás a jogszabályokra: A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.  A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. A szabályzat módosíthatósága: Jelen Szabályzat 2021. január 05. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. Amennyiben a Felhasználó belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshopra, vagy az Online időpontfogalóra vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója az oldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

3.1.Webáruházunkban aThai Oázis Masszázs & Relax Thai Masszázs  – Bérlet és Ajándékutalvány termékeit értékesítjük, illetve az Online időpontfoglalás oldalon masszázs szolgáltatásokat értékesítjük.   A termékekre vonatkozóan megjelenített árak egységárak, magyar forintban értendők és tartalmazzák a törvényben előírt 27% Általános Forgalmi Adót.

3.2. A webáruházban a termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3.3. A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék pontos nevét, jellemzőit, a termékekről pedig fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek bizonyos paramétereiben eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

3.4. Amennyiben a webáruházban akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató minden esetben teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról és annak pontos paramétereiről.

RENDELÉS MENETE

4.1. Webáruházunkban és az online időpontfoglaló rendszerben a megrendelés nem regisztrációhoz kötött.

4.2. Amennyiben regisztrálni szeretne az oldalon, úgy Regisztrációját egyszerűen elvégezheti (a lap jobb felső részében található „regisztráció” menüjében), és azonnal vásárolhat a webáruházban.

4.3. A weboldal felső részében található Bérlet és Ajándékutalvány menüpontok alatt a választhatja ki a megtekinteni, megrendelni kívánt terméket. Az online időpontfoglaló rendszerben választhatja ki a kívánt szolgáltatást.

4.4. A kiválasztott termékre klikkelve, megtekintheti a nagyméretű képeket a termékekről, a termék leírását, megadhatja a rendelni kívánt mennyiséget, beállíthatja a termékopciókat. Ezt követően a kosár ikonra kattintva megrendelheti a kiválasztott terméket.

4.5. Vásárláskor körültekintően válassza ki a kívánt terméket, a leírások, képek segítséget nyújtanak a termék alaposabb megismerésében. A kosár ikonra kattintva megtekintheti a megvásárolni kívánt termékeket. Amennyiben több tételt kíván megrendelni, akkor a kosár tartalmának megjelenését követően térjen vissza a termékek közé és válasszon további terméket.

4.6. A termékek kiválasztása és kosárba helyezése megjelenik a kosarában lévő termékek listája, mennyisége és bruttó ára. Ennél a lépésnél még lehetőség van a mennyiség módosítására vagy törlésére.

4.7. A fizetési mód kiválasztása és személyes adatai ellenőrzése után a rendelés feladásához nyomja meg a megrendelés elküldése gombot.

4.8. A megrendelt termékeket Magyarország teljes területén kiszállítjuk.
– a vásárló választhat, hogy postán adjuk fel a kívánt terméket, melynek a költsége: 700 Ft
vagy
– e-mailban küldjük el a kívánt terméket, melynek nincs költsége

4.9. Lehetőség van az előre átutalással történő fizetésre, valamint bankkártyás fizetésre a Barion rendszeren keresztül.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Tudomásul veszem, hogy az M-home Stúdió Kft. adatkezelő által a(z) https://thaimasszazscsillaghegy.hu/ felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek a Barion Payment Zrt. (Székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. E-mail: hello@barion.hu, Cégjegyzékszám: 01 10 048552), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok.

4.10. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Barion Payment Zrt. Adatkezelési tájékoztatójában, az alábbi linken tekinthető meg: https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/

4.11. A webáruházban leadott megrendeléséről rövid időn belül visszaigazolásnak kell érkeznie az Ön által megadott e-mail címre. Miután az Ön megrendelése megérkezik hozzánk, a tételek feldolgozásra kerülnek. Kollégáink rögzítik a megrendelést. Az adatok ellenőrzése után továbbítjuk a megrendelést a beszállítók felé.

Cégek, vállalkozások rendelése

5.1. Amennyiben Ön cég, vállalkozás és viszonteladóként kíván rendelni, a vállalkozás adatait, a kapcsolattartó személy nevét, elérhetőségét kell megadnia a regisztráció során. Ezt követően munkatársunk felveszi a kapcsolatot a megadott kapcsolattartó személlyel, hogy megrendelését személyre szabottan, a lehető leggyorsabban és zökkenőmentesen teljesítsük.

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

6.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 18 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

6.2. A megrendelések várható szállítási ideje: 0-1 munkanap

6.3. Áru átvételekor ellenőrizze, hogy a számlán feltüntetett termékek egyeznek-e a megrendelésben visszaigazolt tételekkel, továbbá győződjön meg a kiszállított, átvett csomagok sértetlenségéről.  Abban az esetben, ha a bármilyen rendellenességet tapasztal, a termék hiányos, a számlán szereplő termék nem található a csomagban, legyen kedves a számlára írásban rávezetni, illetve az esetleges meghibásodásokat fotóval dokumentálni.

6.4. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét a határidőn belül nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

ELÁLLÁS JOGA

7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

7.2. Az elállási jog gyakorlásához rendelkezésre álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Az online időpontfoglalón keresztül kifizetett szolgáltatástól a lefoglalt időpont előtt van lehetőség email-ben,  telefonon elállni, ebben az esetben a teljes díj visszafizetésre kerül. A foglalt időpont után érkező lemondások nem kerülnek elfogadásra, ebben az esetben a kifizetett díj 50%-a kerül visszatérítésre.

7.3. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztó viseli.

7.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

7.5. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére.

7.6. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

7.7. Felhasználó köteles az árut késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.

7.8. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi a termék(eke)t.

7.9. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

7.10. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

7.11. Szolgáltató a visszatérítést mindaddig visszatarthatja, amíg az áru vissza nem érkezett, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

7.12. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó a Szolgáltató részére.

7.13. Felhasználó csak olyan terméket küldhet vissza, amelyet nem használt, amely sértetlen, csomagolása bontatlan és az eredeti címkével ellátott.

7.14. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

7.15. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

7.16. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

Kellékszavatosság

8.1. Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

8.2. Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
8.3. Felhasználó (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves (vállalkozás esetén 1 éves) elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

8.4. Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

8.5.A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

9.1.Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

9.2.Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

9.3.A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

9.4.Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 1 éven (vállalkozás esetén 1 éven) belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

9.5.Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

9.6.A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

9.7.A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás szabályainak leírása

10.1. Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

10.2.A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

10.3. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

10.4. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

VEGYES RENDELKEZÉSEK

11.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

11.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

11.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

11.4.Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembevételével a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességét.

PANASZKEZELÉS RENDJE

12.1. Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

12.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

12.3. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

12.4. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071     Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu

SZERZŐI JOGOK

13.1. Az oldalon megjelent tartalom külön engedély nélkül, forrásmegjelöléssel és linkeléssel idézhető és részeiben (egészében nem) átvehető. Üzleti vagy kereskedelmi célú felhasználáshoz előzetesen lépjen velünk kapcsolatba.

13.2. A https://thaimasszazscsillaghegy.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

13.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

13.4. Tilos a https://thaimasszazscsillaghegy.hu/ weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a https://thaimasszazcsillaghegy.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

13.5. A https://thaimasszazcsillaghegy.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

13.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 60.000 Ft, illetve szavakként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

ADATVÉDELEM

A weboldalunk adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://thaimasszazscsillaghegy.hu/adatvedelmi-szabalyzat

Budapest, 2022. augusztus 1.